söndag 19 juli 2009

Det kom ett mail...

(klicka på bilden så blir den större)


Följande trevliga mail ramlade in häromdagen:


En liten hälsning från en förväntansfull Veberödsbo. Jag är väldigt glad att något sådant händer i lilla Veberöd och extra glad åt att det blir av för andra gången. Förra året när vi först fick höra talas om festivalen hade vi redan bokat vandrarhem och aktiviteter på annat håll i Sverige under det veckoslutet, men i år kommer hela familjen.

Lite spännande att konstatera att trots att jag har varit på ett par hundra konserter genom åren (är ganska stolt över att ha varit på 8 Roskildefestivaler t ex), så är det nog bara Staffan Hellstrand och Peter Wahlbeck som jag har sett tidigare av årets artister. Mycket att upptäcka m a o. Både jag och min fru längtar efter att se Babian. Deras skiva är fantastiskt bra och de verkade ha en otrolig inlevelse på scen när jag såg dem live på TV i våras.


Östblocket känns som att det kan vara en stor scenupplevelse också och efter lite Myspace-kollande har jag prickat in att Billy Pilgrims, Bradbury Inc och Fine Arts Showcase låter som min stil precis. Vår dotter, som älskar The Ark, är väldigt spänd på E.G.L.O. //Lars-Peter Jönsson


Torun Sandberg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar