fredag 10 juli 2009

Ny på jobbet

Jaha, så är man här! Ny på stället och lite bortkommen, såklart. Många nya ansikten och nya intryck överhuvudtaget. Det är ju festival här snart och det är väl den som de flesta här är upptagna med just nu.

Det pratas mycket om tält och marknadsbodar m.m. Idag ska jag sätta mig in i hur hemsidan ser ut och läsa om festivalen, så att jag vet vad som ska hända. Måste ju erkänna att jag redan smygtittat lite för att se vilka artister som ska uppträda. Och vissa namn känner jag ju igen - som t.ex. Pugh Rogefeldt och Py Bäckman och några till.

Sen är det meningen att jag ska skriva lite här på bloggen. Ska bli spännande eftersom jag aldrig sysslat med detta tidigare. Dagen kommer jag även att tillbringa med att gå runt på området och kanske ta en bild lite här och där.

Susanne Kuhn
Praktikant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar